Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Monday, October 8, 2012

hidup ini terlalu indah untuk dibiarkan berlalu tanpa erti

 mengutip kata2 dari memberku khadijah =)

membelek gambar2 lama dalam laptop
yang dah bertahun tak bukak. 
terjumpa banyak gambar2 indah yang penuh dengan memori terindah.
eceh, ayat puitis.

putrajaya, i miss you.
♥‿♥
ahakss !!!

fresh flowers.
amik dari opis, tiap2 ari jumaat mesti kutip nak wat balik.
mula2 excited la.
bila dah lama2 muakkk !!!

kipas pertama ku ! yang mengikuti diriku ke mana saja ku pergi.
pembelian papa.

desktop.
masa jadi PA SUSK menteri KKLW.
bos saya  lebih suka melaung2 memanggil saya berbanding menggunakan talipon.

nampak semak ?
memang semak.
macam2 surat boleh jumpa.
mintak itu ini ngan pak menteri.
tapi aku suka kerja kat sini.
teamwork yang sangat tinggi.
dan bosses suka bagi duit poket, upah cuci pinggan.
¢‿¢

kompleks D.
bangunan ala2 timor tengah gituww...
pandangan dari belakang meja aku. 

snap masa nak balik kampung.
jaman balik kampung naik bus.
sekarang balik kampung naik kete. - 2okm je pon.

feeling excited nak balik kampung.
jumpa suami terchinta.

hentian putra.

snap perasan termenong.
hehe...
sape tak pernah buat ?
semua orang buat.
kan, kan,kan ?
malu la tu nak ngaku.

kuarters tempat aku menginap selama duk putrajaya.
rumah yang best.
tingkat 14. belah kanan.
ce korang cari, jumpa tak ?

dicelah bangunan2 itu ada rumah aku.

yang belakang tu.

nak amik gambar cawan je sebenarnya.
cantikkan ?
bos aku punya.
versace hokkkeeyyhh !!!

bilik/opis aku masa jadi PA penasihat KKLW.
aku sangat berkenankan set sofa itu.

ini pon. tempat sama. kerusi yang cantik juga.

sangat luas mata memandang opis aku ni.
tapi yang ada hanya aku dan kerusi2 ni.
bos jarang masuk opis,
kalau masuk pon kejap2 je.
tapi rasa macam best pulak kan ?
lepak sorang2.
kurang buat dosa.
hiiihii...

losyen pebret.
dan berkesan.
tapi sekarang dah tak boleh pakai.
tak sesuai.
alergi jadi gatal2.
dorang pakai susu kerbau ke apa. 

tempat yang sama.
meja aku bessaaarr... sama besarnya dengan meja bos.
hehe..



bilik bos. cantek.
bos suka makan tengahari di pejabat.
so setiap hari aku jadi bibik hidang nasik/lunch untuk beliau.
huh...
walaupun beliau keluar rumah dah pukul 12 thari,
masih mahu makan di pejabat.



PA yang buhsan !

oh, belakang yang ada dinding biru tu,
mini pantry aku.
kat situ la aku menyediakan hidangan untuk bos.
hebat tak ?
tuangkan lauk bungkus masukkan dalam pinggan je pon.
bukan menumis bergulai kat situ.
hihi...

bila tade keje,

macam budak tadika punya keje. 

rabun

ini my best buddies masa kat pejabat menteri.
dorang sangat baik, baik, baik.
rindu korang...


hari pertama keje.
betol2 pertama.
lembaga getah negori semilan.



balik ke timur.


memang bohsann !!!


"hidup ini terlalu indah untuk dibiarkan berlalu tanpa erti"

belek kamus dewan, cari erti hidup korang. 
jom ! 
hahaa!!!

4 comments:

  1. losyen pebret aku jugok,sedak pakai,cepat kering n wangiiiiii,naseb baik xalergik gapo

    ReplyDelete
  2. entoh la nik. aku jadi alergik. dulu ok je.
    loni banyak pilihan losen vaselin. aku nk try hok coco. napok mace yummy !

    ReplyDelete
  3. kamu telah mengutip kata-kataku?bangganye...menggembas hidung

    ReplyDelete
  4. haahhaaa!!! sila kawal tahap kegembasan itu.

    ReplyDelete