Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ini memang barang baik !

Sunday, October 14, 2012

rindu kawan lama...


tengok harry potter, 
terasa diri ini remaja kembali.

eh, 
bukan ke harry potter selalu dikaitkan 
dengan zaman kanak2 ?

bukan bagi aku.
sebab aku kenal harry potter semasa remaja.
menelaah dengan tekun buku citer harry potter.
bersengkang mata untuk menamatkan pengembaraan bersama harry potter.

jk rowling memang best. imaginasi dia memang superb r.
time baca buku harry potter, otak aku berkembang pesat, 
macam iklan anmum tu. 
sel2 otak berhubung.
sebab berimaginasi kuat sangat.
nak membayangkan apa  yang diungkapkan dalam cerita tu.
kadang2 benda yang tak masuk akal.
ada ke dia bayangkan dolores umbridge macam 
seorang yang pendek dan cembung seperti katak besar.
yang taleh blah, katak besar tu.
eee... geli aku.
sebab aku bayangkan seekor katak 
yang berambut dan berkasut.
heehee...

walaupun, assignment dan quiz menanti.
buku harry potter mesti dihabiskan dulu.
hahaha!!! 
patut la aku tak dapat anugerah dekan.
hoh ? alasssaaan !

 harry potter reminds me of my teenage years. 






ololo... sweet.


bersama Prof. Gilderoy Lockhart,
pemenang Anugerah Senyuman Paling Menawan di majalah Mingguan Ahli Sihir,
lima kali berturut-turut










ololo... sweet

hoh !




muka ron memang sokmo gitu.
















hari terakhir shooting, selepas selama 10 tahun duk belakon jadi ahli sihir.
kalu tengok kat youtube, aku feeling sedeh dan sayu. 

voldermort versi berhidung.



yang ni comel


comel2.


Happiness can be found, 
even in the darkest of times, 
if one only remembers to turn on the light.
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
- Quote by Albus Dumbledore





4 comments:

  1. ci buku awk ado lg umah sy.heheh.tapi lebuk dh ank sdara dk baca.
    kna gati hk lain dh ko awk eh.
    awk ingat ayt Ron "Harry, can i panic now", xboleh blah..heheh

    ReplyDelete
  2. kuak sek dio study. tapo la, sy bli hok lain. nok mlengkapkan koleksi etek. sbb hok no.1 saya takdok.
    ingat2. maso dio jupo labah2 besar tu key ? namo agrog ko x silap.

    ReplyDelete
  3. ho.part ni hk paling nakal muka muka ron

    ReplyDelete
  4. muko ron gak gitu skmo.
    ahad depe ado harry potter deathly hallows part 2, di hbo.
    tak sabar nak tengok ni. bia ore lain puah tgk doh pon.

    ReplyDelete